Hadjar és a jövő: Még nem foglalkozom vele, inkább anyukámra támaszkodom! | M4 Sport

A remek újoncévet teljesítő Isack Hadjar jelezte, még nem gondol a folytatásra, a 2026-os szezonra és arra a lehetőségre, hogy a Red Bull pilótája lehet. Ami a tárgyalásokat illeti, megjegyezte, azokat édesanyjára hagyja - aki menedzserként segíti őt.
Hol van már a melbourne-i verseny keserű emléke, ahol Hadjar a zord időjárási viszonyok között már egy bemelegítő kör során elveszítette uralmát az autója felett, és csalódottan, könnyekkel a szemében indult vissza a garázs felé. Az útja során többek között a példaképe, Lewis Hamilton édesapja is próbálta megvigasztalni őt, hogy átsegítse a nehéz pillanatokon.
Hadjar már akkor jelezte, hogy hamarosan talpra áll és vissza fog vágni - és így is lett. A következő hat hétvégén három alkalommal szerzett pontot, és a legtöbb esetben a tapasztaltabb csapattársa, Liam Lawson előtt zárta a versenyt, legyen szó időmérőről vagy magáról a versenyről. Teljesítményét nemcsak a szurkolók, hanem a csapat vezetősége is elismeri, Helmut Marko, a híresen szigorú főnök is többször méltatta már a teljesítményét.
Egyszer például kijelentette, Hadjarban látja a 2025-ös szezon első felének legkellemesebb meglepetését. Nem meglepő tehát, hogy máris felmerült, Hadjar akár a Red Bullhoz is előléphet a 2026-os szezonban, amennyiben így folytatja fejlődését.
Ő maga is kifejezte, hogy bár még nem esett szó az előléptetéséről, és fogalma sincs, hogy felkészült-e rá, biztos nemet nem mondana a főnökeinek. Most ismét hangsúlyozta, hogy jelenleg csak a jelenre összpontosít, és még nem tervezi a 2026-ra vonatkozó lépéseit. Az ezzel kapcsolatos megbeszéléseket pedig, amikor elérkezik az ideje, édesanyjára bízza, aki egyébként menedzserként aktívan támogatja őt.
"Ez teljesen új számomra. Majd idővel kiderül, hogyan alakul a helyzet" - nyilatkozta a RacingNews365-nek. "Most még fogalmam sincs, de ezt az ügyet édesanyámra bízom, és kíváncsian várom, mi fog történni" - tette hozzá.
Ami biztosnak tűnik, Hadjar nem jut arra a sorsa, mint Lawson, vagy Jack Doohan: az új-zélandit a Red Bull két hétvége után "fokozta le" míg az ausztrál hat fordulót követően került kispadra az Alpine-nál. Hadjar megjegyezte, ő maga szélsőségesnek tartja ezt az eljárást, ugyanakkor érti, hogy a csapatok gyorsan akarnak reagálni.