Közel 170 különféle háztartási és higiéniai termék árcsökkentése várható ezekben az üzletekben - Pénzcentrum.

A PENNY Magyarország május 30-tól nagyszabású árcsökkentést indít, amely a vegyi áru választékának közel 40%-át érinti, köztük olyan alapvető háztartási és higiéniai termékeket, mint mosóporok, tusfürdők és fogkrémek. A kiárusítás során közel 170 termék ára csökken, ami bevásárlásonként akár több ezer forint megtakarítást is jelenthet a vásárlóknak. A diszkontlánc adatai szerint minden negyedik vásárlói kosárba kerül valamilyen vegyi áru, így a kedvezmények jelentős segítséget nyújthatnak a háztartások számára.
A PENNY Magyarország továbbra is folytatja a háztartási és higiéniai termékek áresőjét. Május 30-tól kezdődően a diszkontlánc a vegyi áruk körének közel 40%-ánál csökkenti az árakat, így a vásárlók még kedvezőbb áron juthatnak hozzá olyan népszerű termékekhez, mint a mosópor, öblítő, tusfürdő vagy fogkrém. Az akció a következő hetekben körülbelül 170 alapvető terméket érint, ami vásárlásonként akár több ezer forintos megtakarítást is jelenthet a már eleve pénztárcabarát árak mellett.
A háztartási és higiéniai termékek nélkülözhetetlen elemei a mindennapi vásárlásoknak, és nem elhanyagolható mértékben befolyásolják a havi költségvetést is. Ezt a PENNY vásárlási statisztikái is megerősítik: a diszkontlánc elemzései szerint a vásárlók minden negyedik kosarában megtalálható valamilyen vegyi termék.
Az árcsökkentés 17 különböző termékkategóriát érint, beleértve a mindennapi életünk szerves részét képező alapvető háztartási termékeket is. Ilyenek például a mosóporok, tusfürdők, samponok, testápolók, fogkrémek, borotvahabok és papírzsebkendők.
"A PENNY számára kulcsfontosságú, hogy vásárlói számára egyaránt garantálja a kiváló minőséget és a pénztárcabarát árakat. Ezért május 30-tól a háztartási és higiéniai termékek körülbelül 40%-ánál új, tartós kedvezményekkel kedveskedünk vásárlóinknak, így még több pénz maradhat a családi költségvetésben" - nyilatkozta Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Az árcsökkentések révén a vásárlók termékenként akár több száz forintot, bevásárlásonként pedig akár több ezer forintot is megtakaríthatnak, különösen, ha figyelmesen nyomon követik a kedvezményes ajánlatokat. A tartós árcsökkentés komoly anyagi előnyöket nyújthat a háztartások számára, hiszen ezek a kedvezményes termékek gyakran szerepelnek a napi bevásárlólistákon, és elengedhetetlenek a mindennapi élethez.