A Tesco izgalmas újdonságokat hozott az F&F kínálatába, amelyek garantáltan elnyerik a vásárlók tetszését!

A Tesco bejelentette, hogy külön online platformot indít az F&F ruházati márkának. A Mirror értesülései szerint a szupermarket ezen a héten elindította az új weboldalát, amely várhatóan a következő év folyamán kezdi meg működését.
Mindez azt követően valósul meg, hogy a Tesco az Egyesült Királyságban már elindította új Tesco Marketplace weboldalát, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy harmadik féltől származó termékeket is beszerezhessenek. A platformon jelenleg több mint 300 ezer termék található, ami több mint 3000%-os növekedést jelent az oldal 2024. júniusi debütálásához viszonyítva. A megrendelések szállítása külön történik az élelmiszerbolttól, de a vásárlások során a Clubcard pontok automatikusan járnak minden tranzakció után.
A szupermarketek világában izgalmas új kezdeményezés indult: a vásárlók ingyen juthatnak hozzá a "sárga matricás" élelmiszerekhez. Eddig a leértékelt termékek akár 90%-kal olcsóbban is megvásárolhatók voltak, de most egy brit Tesco Express boltban egy innovatív kísérlet keretében 0 forintra csökkentik azoknak az élelmiszereknek az árát, amelyeket zárás előtt, 21 óra 30 perc után nem adtak el. Ez a lépés nemcsak a pazarlás csökkentését célozza, hanem új lehetőségeket is teremt a vásárlók számára.