A Traubi újra a figyelem középpontjába került, hiszen a rajongók ismét felfedezték ezt az ikonikus üdítőt! Az ízélmény, amit nyújt, valóban lenyűgöző, és nem csoda, hogy sokan lecsapnak rá.


Sem a boltok, sem a gyártó nem számított ekkora érdeklődésre.

A március végén újra elérhetővé vált Traubisoda iránt hatalmas lelkesedés övezte a vásárlók körében, hiszen a készletek szinte azonnal elpárologtak a boltok polcairól. A termék népszerűsége még a gyártót is váratlanul érte, ezért számos helyszínen csak időszakos akciók keretein belül lehet hozzájutni a frissítő üdítőhöz.

Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. tulajdonos-ügyvezetője elárulta, hogy az előre tervezett éves mennyiség felét már értékesítették, ami világosan magyarázza, miért nem találkozhattunk sok helyen a nosztalgikus üdítővel a boltok polcain.

A termék elérhetősége erősen függ az egyes kereskedelmi láncok hozzáállásától és terméklistázási gyakorlatától. Egyes boltok gyorsan reagáltak a megnövekedett keresletre, és beemelték a Traubit az állandó kínálatukba, viszont mások csupán időszakos, úgynevezett in-out akciók során árulják - jellemzően egy-egy hetes periódusokban.

Mivel a Traubinak nem álltak rendelkezésére közvetlen piaci előzmények - hiszen hosszú időn keresztül nem volt elérhető - az akciók elindítását sok esetben óvatosan, korlátozott mennyiségű készlettel kezdték. Ennek következményeként a boltok polcain található készletek gyakran már 2-3 nap alatt elnyelődtek.

A végleges, állandó bolti jelenlét még több lánc esetében kérdéses, viszont vannak kivételek. Ilyen például, a Reál, a Coop, a Metro, az Auchan és a Tesco - írja a hvg.

valamint az összes hazai nagykereskedelmi partnerük.

Ezzel ellentétben a Lidl, a Penny és a SPAR üzletek jelenleg csupán a már említett alkalmi promóciók keretein belül működnek együtt a gyártóval - tette hozzá Pécskövi Tibor.

Related posts